Výuka
ONLINE PROCVIČOVÁNÍ
- https://www.matika.in/cs/
 - https://www.gramar.in/cs/
 - https://www.zlatka.in/cs/ FINANČNÍ GRAMOTNOST
 - https://www.skolasnadhledem.cz/profil/prehled
 - https://rysava.websnadno.cz/
 - https://www.umimematiku.cz
 - https://skolakov.eu/
 - https://www.wildova.cz/
 
ŘÍJEN 2025
- VYJMENUJI ŘADU VYJMENOVANÝCH SLOV PO Z
- VYSVĚTLÍM, CO ZNAMENAJÍ A POUŽIJI JE VE VĚTÁCH - NAPÍŠU GRAMATICKY SPRÁVNĚ SLOVA I VĚTY
 - VYHLEDÁM V TEXTU "KLÍČOVÁ" SLOVA,
KTERÁ MI PAK POMOHOU PŘEVYPRÁVĚT PŘÍBĚH - NAPÍŠU NĚKOLIK VĚT "VOLNÝM PSANÍM
- SVÉ MYŠLENKY NA URČITÉ TÉMA DOSTAT NA PAPÍR - SČÍTÁM POD SEBOU ČÍSLA DO 1 000
 - NÁSOBÍM JEDNOCIFERNÝM ČÍSLEM POD SEBOU
 - NARÝSUJI PŘÍMKU, POLOPŘÍMKU, ÚSEČKU
 - MĚŘÍM V MILIMETRECH, CENTIMETRECH I DECIMETRECH
 
ZÁŘÍ 2025
PROCVIČUJI SI UČIVO 2. ROČNÍKU
- NAPÍŠU TEXT GRAMATICKY SPRÁVNĚ
- VĚTA MÁ SVŮJ ZAČÁTEK I KONEC
- TVRDÉ A MĚKKÉ SLABIKY
- PSANÍ SLABIK - bě, pě, vě, mě
- PÁROVÉ SOUHLÁSKY (mrke_ v...f, hra_ t...d, ....... - SEŘADÍM SLOVA PODLE ABECEDY
 - SČÍTÁM A ODČÍTÁM DO 100
 - NÁSOBÍM V OBORU MALÉ NÁSOBILKY
 - VYŘEŠÍM SLOVNÍ ÚLOHY (příklad a odpověď)
 
ČERVEN 2025
- OPAKUJI, PROCVIČUJI, ABYCH SI MOHL OVĚŘIT SVÉ ZNALOSTI A DOKÁZAT SI, 
JAKÝ POKROK JSEM UDĚLAL - NEZAPOMÍNÁM ČÍST A HLEDAT NOVÉ INFORMACE
 - POČÍTÁM 
 
KVĚTEN 2025
- VYMYSLÍM A NAPÍŠU VĚTU GRAMATICKY SPRÁVNĚ
 - NAPÍŠU SLOVA, VĚTY VOLNÝM PSANÍM 
- OVĚŘUJI SI SVOU SLOVNÍ ZÁSOBU - ČTU A ZVYŠUJI SI TÍM SVOU SLOVNÍ ZÁSOBU
 - ZAPÍŠU INFORMACE O PŘEČTENÉ KNIZE DO ČTENÁŘSKÉHO DENÍKU
 - SČÍTÁM A ODČÍTÁM DO 100
- VYUŽÍVÁM PŘI ŘEŠENÍ SLOVNÍCH ÚLOH
- VYMYSLÍM SVOU ÚLOHU, KTEROU I VYŘEŠÍM - RÝSUJI PŘESNĚ A ČISTĚ
 - PRACUJI NA SVÉM LAPBOOKU - PŘÍRODA
- ZAMĚŘUJI SE NA JARO, ROSTLINY A ZVÍŘATA 
DUBEN 2025
- ČTU S POROZUMĚNÍM, NAPÍŠU NĚKOLIK VĚT O TOM, CO JSEM ČETL/A
 - PŘEDVÍDÁM, JAK MŮŽE PŘÍBĚH POKRAČOVAT
 - DOPLNÍM NEÚPLNÁ SLOVA V TEXTU 
- PÁROVÉ, TVRDÉ A MĚKKÉ SOUHLÁSKY SOUHLÁSKY
- SLOVA SE SKUPINAMI -dě- -tě- -ně- -bě- -pě- -vě- -mě- - NAPÍŠU VĚTY GRAMATICKY SPRÁVNĚ
 - VYHLEDÁM V TEXTU PODSTATNÁ JMÉNA, SLOVESA A PŘELOŽKY
 - SČÍTÁM A ODČÍTÁM DO 100, ZKOUŠÍM VYUŽÍVAT PÍSEMNÉ +
 - PRACUJI S PENĚZI (papírovými) - ŘEŠÍM SLOVNÍ ÚLOHY
 - TRÉNUJI NÁSOBENÍ - NÁSOBILKOVÉ ČTVERCE
 - URČÍM ČAS (https://www.skolasnadhledem.cz/game/3043)
 - ŘEŠÍM SLOVNÍ ÚLOHY O ČASE
 - RÝSUJI ÚSEČKY, MĚŘÍM JEJICH DÉLKU V cm, mm
 - POZORUJI ZMĚNY V PŘÍRODĚ, KTERÉ JSOU NA JAŘE
 - POJMENUJI JARNÍ KVĚTINY
 - VYJMENUJI ZVÍŘECÍ RODINY (DOMÁCÍ ZVÍŘATA)
BŘEZEN 2025 - ČTU S POROZUMĚNÍM TEXT - POROVNÁM SE S HLAVNÍM HRDINOU
 - PŘEPÍŠU VĚTY GRAMATICKY SPRÁVNĚ
 - STÁLE TRÉNUJI PSANÍ y/i PO TVRDÝCH A MĚKKÝCH SOUHLÁSKÁCH,
DOPLNĚNÍ SPRÁVNÉ SOUHLÁSKY ( hra_ , plo_ , le _ ,....)
MOHU VYUŽÍT UČEBNICI ČJ 2.roč. (DO UČEBNICE NEPÍŠU) - SČÍTÁM A ODČÍTÁM DO 100, ZKOUŠÍM VYUŽÍVAT PÍSEMNÉ +
 - POČÍTÁM PŘÍKLADY SE ZÁVORKOU 20 + (3 . 10) 3 . (20 - 10)
 - NÁSOBÍM V ROZSAHU 1 - 10 S POMOCÍ TABULKY
 - ŘEŠÍM SLOVNÍ ÚLOHY S VYUŽITÍM NÁSOBENÍ
 - NARÝSUJI ÚSEČKU DANÉ DÉLKY ( AB = 5cm)
 - SBÍRÁM INFORMACE O LIDSKÉM TĚLE A PRACUJI NA SVÉM LAPBOOKU
 
ÚNOR 2025
- ČTU S POROZUMĚNÍM
 - ČTU S PŘEDVÍDÁNÍM - DOKONČÍM PŘÍBĚH DLE VLASTNÍ FANTAZIE
 - VYTVOŘÍM ČTENÁŘSKÝ LIST O PŘEČTENÉ KNIZE
 - VYJMENUJI TVRDÉ A MĚKKÉ SLBIKY (SOUHLÁSKY)
 - DOPLNÍM i, í / y, ý po tvrdých a měkkých souhláskách
 - DOPLNÍM DO SLOV SPRÁVNOU SOUHLÁSKU (PÁROVÉ SOUHLÁSKY d-t, z-s,...)
 - POČÍTÁM DO 100
 - VYZNAČÍM BOD NA PLOŠE I NA PŘÍMCE
 - NARÝSUJI ÚSEČKU A ZMĚŘÍM JEJÍ DÉLKU V MILIMETRECH
 - NÁSOBÍM DO 6 S POMOCÍ TABULKY
 - SČÍTÁM ČÍSLA POD SEBOU
 - NÁSOBÍM DO 6x6 (TRÉNUJI POMOCÍ DVOU KOSTEK)
- MOHU VYUŽÍT TABULKU NÁSOBKŮ - VYHLEDÁVÁM INFORMACE O LIDSKÉM TĚLE
 - VYTVOŘÍM SI LAPBOOK O LIDSÉM TĚLE
 
LEDEN 2025
- ČTU S POROZUMĚNÍM
- URČÍM, O JAKÝ DRUH VĚTY JDE A PŘEČTU JI SE SPRÁVNOU MELODDIÍ - DOPLNÍM i, í, y, ý PO TVRDÝCH A MĚKKÝCH SOUHLÁSKÁCH
 - VYMYSLÍM A NAPÍŠU GRAMATICKY SPRÁVNĚVĚTU
- OZNAMOVACÍ, TÁZACÍ, PŘACÍ I ROZKAZOVACÍ - POZNÁM (VYHLEDÁM VE VĚTĚ) PODSTATNÁ JMÉNA A SLOVESA
 - POČÍTÁM DO 90
 - ZMĚŘÍM ÚSEKY V CENTIMETRECH I MILIMETRECH
 - ŘEŠÍM SLOVNÍ ÚLOHY
- VYMYSLÍM PŘÍKLAD A NAPÍŠU SMYSLUPLNOU ODPOVĚĎ - VYMYSLÍM SLOVNÍ ÚLOHU K DANÉMU PŘÍKLADU
 - POJMENUJI ČÁSTI LIDSKÉHO TĚLA
 - VYJMENUJI LIDSKÉ SMYSLY A PŘIŘADÍM K NIM SMYSLOVÝ ORGÁN
 
PROSINEC 2024
- ČTU S POROZUMĚNÍM - VYHLEDÁM ODPOVĚDI V PŘEČTENÉM TEXTU
 - DOPLNÍM SPÁVNÉ U-Ú-Ů DO SLOVA
 - ODŮVODNÍM A DOPLNÍM SPRÁVNOU SOUHLÁSKU NA KONCI SLOVA
( mrke_ v nebo f, hra_ t nebo d, .....) - ODPOVÍM NA OTÁZKY CELOU VĚTOU 
A ODPOVD NAPÍŠU GRAMATICKY SPRÁVNĚ - ZARECITUJI BÁSNIČKU
 - SČÍTÁM, ODČÍTÁM DO 60
 - NAJDU ČÍSLO NA ČÍSELNÉ OSE
ČÍSLA POROVNÁM - ROZDĚLÍM ČÍSLA NA ŘÁDY (JEDNOTKY, DESÍTKY, STOVKY)
 - VYŘEŠÍM SLOVNÍ ÚLOHY S VYUŽITÍM + - DO 60
 - NARÝSUJI PŘÍMKU, ÚSEČKU
 - ROZŘADÍM OVOCE, ZELENINU DO SKUPIN
 - ORIENTUJI SE V PŘÍBUZENSKÝCH VZTAZÍCH SVÉ RODINY
 
LISTOPAD 2024
- PŘEPÍŠU GRAMATICKY SPRÁVNĚ SMYSLUPLNÉ VĚTY
 - DOPLNÍM SLOVA PODŘAZENÁ KE SLOVU NADŘAZENÉMU
 - KE SLOVU NADŘAZENÉMU VYMYSLÍM SLOVA PODŘAZENÁ
 - VYJMENUJI TVRDÉ A MĚKKÉ SLABIKY
 - ČTU S POROZUMĚNÍM - VÍM, O ČEM ČTU A VYJÁDŘÍM SVÉ DOJMY Z ČETBY
 - ČTU S PŘEDVÍDÁNÍM - NA ZÁKLADĚ ČETBY VYMYSLÍM, JAK BUDE PŘÍBĚH POKRAČOVAT
 - SČÍTÁM A ODČÍTÁM ČÍSLA DO 40
 - ŘEŠÍM SLOVNÍ ÚLOHY S VYUŽITÍM POČÍTÁNÍ DO 40
 - ROZLOŽÍM ČÍSLO NA DESÍTKY A JEDNOTKY (STOVKY)
 - NARÝSUJI PŘÍMKU POMOCÍ PRAVÍTKA
 - VYZNAČÍM BOD NA PLOŠE (x A)
 - ROZEZNÁM TĚLESA (BUDEME JE "OBLÉKAT")
 - PRACUJI V PROSTŘEDÍ CYKLOTRAS, ZVÍŘÁTEK, MINCÍ, PAKET, ...
 - SEZNAMUJI SE S VÝRAZEM "KOLIKRÁT"
 - ROZLIŠÍM STROMY JEHLIČNATÉ A LISTNATÉ
- POZNÁM JEJICH ZÁSTUPCE
- PŘIŘADÍM K NIM JEJICH PLODY - ROZLIŠÍM OVOCE, ZELENINU
- ROZDĚLÍM JE DO SKUPIN
OVOCE - PECKOVICE, MALVICE, BOBULE
ZELENINA - KOŘENOVÁ, LISTOVÁ, CIBULOVÁ, PLODOVÁ, LUSKOVÁ 
ŘÍJEN 2024
- DOPLNÍM VĚTY TAK, ABY DÁVALY SMYSL, VĚTY PŘEPÍŠU
 - ČTU S POROZUMĚNÍM, VYHLEDÁM ODPOVĚDI V TEXTU
 - ROZDĚLÍM SLOVA NA SLABIKY (POMŮŽE MI VYTLESKÁVÁNÍ)
 - DOPLNÍM DO SLOV u ú ů SLOVA NAPÍŠU
 - ROZLIŠÍM VĚTY
- OZNAMOVACÍ, TÁZACÍ, ROZKAZOVACÍ, PŘACÍ - SČÍTÁM A ODČÍTÁM ČÍSLA DO 30
 - ŘEŠÍM SLOVNÍ ÚLOHY S VYUŽITÍM POČÍTÁNÍ DO 30
 - PRACUJI V MATEMATICKÝCH PROSTŘEDÍCH
(VÝSTAVIŠTĚ, PARKETY, ...) - POZNÁM GEOMETRICKÉ TVARY 
- ČTVEREC, OBDÉLNÍK, TROJÚHELNÍK, KRUH
- POPÍŠU JE A ŘEKNU JJICH VLASTNOTI - POPÍŠU SITUACI NA SILNICI
 - DOKÁŽU BEZPEČNĚ PŘEJÍT PŘES PŘECHOD
 - POZNÁM NĚKTERÉ ZNAČKY (PO CESTĚ ZE ŠKOLY)
- ZÁKAZOVÉ, VÝSTRAŽNÉ, INFORMAČNÍ
- DOKÁŽU VYSVĚTLIT, CO ZNAMENAJÍ - SLOŽÍM VLAŠTOVKU
 
ZÁŘÍ 2024
- DOKÁŽU VYPRÁVĚT O SVÝCH ZÁŽITCÍCH
 - ČTU VĚTY (KNIHU)
 - DOKÁŽU NAPSAT VŠECHNA PÍSMENA PSACE
 - OPÍŠU I PŘEPÍŠU SLOVA, VĚTY
 - SEŘADÍM SLOVA PODLE ABECEDY
 - SČÍTÁM A ODČÍTÁM ČÍSLA DO 20
(ZDOKONALUJI SE V POČÍTÁNÍ S PŘECHODEM PŘES DESÍTKU
..... 8 + 7, 9 + 4, ......) - PRACUJI V MATEMATICKÝCH PROSTŘEDÍCH
(PAVUČINY, SOUSEDÉ, HADI - ZNÁM SVÉ DATUM NAROZENÍ, ADRESU
 - SEŘADÍM VE SPRÁVNÉM POŘADÍ MĚSÍCE V ROCE
 
ČERVEN 2024
- ČTU SI KAŽDÝ DEN
- POKUD TO ZVLÁDNU, TAK SÁM A PAK VYPRÁVÍM, O ČEM JSEM ČETL/A
- MOHU ČÍST S DOSPĚLÁKEM - KAŽDÝ KOUSEK - DOKÁŽU VYHLEDAT ODPOVĚDI NA OTÁZKY V TEXTU
 - PŘEPÍŠU PSACE (COMENIA) SLOVA IVĚTY, KTERÉ JSOU NAPSANÉ TISKACE
 - VYMYSLÍM SI VĚTU A NAPÍŠU JI PSACE
 - VÍM JAK ZAČÍNÁ A JAK KONČÍ VĚTA A NAPÍŠU JI SPRÁVNĚ
 - PRACUJI S ČASEM, ORIENTUJI SE NA HODINÁCH
 - VYUŽÍVÁM SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 20 PŘI ŘEŠENÍ SLOVNÍCH ÚLOH
 - MĚŘÍME, POROVNÁVÁME - OBJEVUJEME METR, CENTIMETR
 - PŮLÍME VZDÁLENOST I ČAS
 - HLEDÁM VÍCE MOŽNOSTÍ PŘI ŘEŠENÍ PROBLÉMOVÉ SITUACE
 - OPAKUJEME ZÍSKANÉ INFORMACE Z 1. TŘÍDY
 
KVĚTEN 2024
- ČTU SLOVA SE SLABIKAMI - BĚ- - PĚ - - VĚ - - MĚ -
 - PRACUJI S TEXTEM
- KDYŽ NĚCO PŘEČTU, UMÍM O TOM VYPRÁVĚT
- DOKÁŽU ODPOVĚDĚT NA OTÁZKU VZTAHUJÍCÍ SE K TEXTU - DOKÁŽU NAPSAT PSACE VŠECHNA MALÁ PÍSMENKA (COMENIA)
 - OPÍŠU PSACE SLOVA I VĚTY
 - SLOVA, KTERÁ JSOU NAPSANÁ TISKACE - DOKÁŽU PŘEPSAT PSACE
 - HLEDÁM INFORMACE O POVOLÁNÍ
 - ČÍM BUDU?
 - ORIENTUJI SE V KALENDÁŘI (MĚSÍCE, TÝDNY, DNY)
 - PRACUJI S ČASEM - HODINY (ČTVRT, PŮL, TŘIČTVRTĚ, CELÁ)
 - SČÍTÁM A ODČÍTÁM DO 20
 - PRACUJI S PENĚZI
 - ORIENTUJI SE V NOVÉM PROSTŘEDÍ - PAVUČINY
 
DUBEN 2024
- ČTU VĚTY
 - VÍM, CO ČTU - DOKÁŽU PŘIŘADIT OBRÁZEK
 - VYHLEDÁM INFORMACI V TEXTU
 - PÍŠU PSACE (COMENIA SCRIPT) VŠECHNA PÍSMENA
 - OPÍŠU SLOVA I VĚTY PSACE
 - SČÍTÁM A ODČÍTÁM DO 20 (KAŽDÝ DEN SI DOMA TRÉNUJI)
- BEZ PŘECHODU DESÍTKY - ŘEŠÍM ÚKOLY SE SOUSEDY
 - PRACUJI S PRAVÍTKEM (NARÝSUJI PŘÍMKU, VYZNAČÍM BOD)
 - PROGRAMUJI EMU, PŘÍKAZ ZAPÍŠU A NAPROGRAMUJI EMU 
 
BŘEZEN 2024
- DOKÁŽU ČÍST SLOVA I VĚTY NAPSANÉ MALÝM TISKACÍM PÍSMEM
 - SPOJÍM VELKÁ A MALÁ TISKACÍ PÍSMENA
 - PŘEČTU SLOVA I VĚTY NAPSANÉ MALÝM TISKACÍM PÍSMEM
 - VÍM, ŽE:
- VĚTA ZAČÍNÁ VELKÝM PÍSMENEM A KONČÍ TEČKOU, OTAZNÍKEM , VYKŘIČNÍKEM
- KAŽDÉ JMÉNO ZAČÍNÁ VELKÝM PÍSMENEM - ZAČÍMÁM TRÉNOVAT PSANÍ MALÝCH PÍSMEN - COMENIA SCRIPT
 - ČTU S POROZUMĚNÍM - DOPLNÍM VĚTU VHODNÝM SLOVEM
- NAJDU CHYBU VE SLOVĚ, VĚTĚ - POČÍTÁM DO 18
 - SČÍTÁM A ODČÍTÁM DO 18 (KAŽDÝ DEN SI DOMA TRÉNUJI)
- BEZ PŘECHODU DESÍTKY POČÍTÁM BEZ POMOCI PRSTÍKŮ A ZRYCHLUJI -    ( 14 + 2, 15 - 4, ......)
- S PŘECHODEM PŘES DESÍTKU SI ČÍSLA ROZDĚLUJI
( 8 + 7 9 + 2
/ \ / \
2 5 1 1 - ŘEŠÍM ÚLOHY S AUTOBUSEM, HADY, KROKOVÁNÍ
 - DOKÁŽI VRÁTIT NEPOSEDY DO PYRAMID
 - HLEDÁM NEPOSEDY, KTEŘÍ DOHROMADY MAJÍ 15, 12, 9, .....
 - POZNÁM ROZDÍL MEZI 
STROMEM x KEŘEM x BYLINOU
STROMEM JEHLIČNATÝM x LISTNATÝM - POPÍŠU ROZDÍLY MEZI ZIMOU A JAREM
 
ÚNOR 2024
- ZNÁM JIŽ VŠECHNA VELKÁ TISKACÍ PÍSMENA
 - DOKÁŽU SKLÁDAT PÍSMENA VE SLOVA A TY NAPÍŠU VELKÝM TISKACÍM PÍSMEM NA LINKU
 - TRÉNUJI OPISOVÁNÍ SLOV A VĚT VELKÝM TISKACÍM PÍSMEM
 - PŘEČTU VĚTU A DOKÁŽU SDĚLIT INFORMACE, KTERÉ JSEM SE DOVĚDĚL/A
 - VYPRÁVÍM PŘÍBĚH PODLE OBRÁZKU, DOKÁŽU ZAPOJIT SVOU FANTAZII
 - POČÍTÁM DO 14
 - SČÍTÁM A ODČÍTÁM DO 14 (KAŽDÝ DEN SI DOMA TRÉNUJI)
 - "CESTUJI AUTOBUSEM" - VE ŠKOLE :-)))
- ZAPISUJI DO TABULKY CESTUJÍCÍ, KTEŘÍ VYSTOUPILI NEBO NASTOUPILI - KROKUJI A ZAPISUJI KROKY JAKO PŘÍKLAD
 - ZNÁM SVOU RODINU
 - VÍM, KDE BYDLÍM A KDE JSEM SE NARODIL
 - POJMENUJI ZVÍŘÁTKA NA STATKU A ZNÁM JEJICH RODINU
 
LEDEN 2024
- ZNÁM PÍSMENKA A UMÍM S NIMI PRACOVAT
O, S, A, M, E, L, I, U, P, J, T, AU, D, Y, R, N, K, Z, V, H, C, CH, B, Ž, Š, Č - ČTU SLOVA ZE ZNÁMÝCH PÍSMEN - TRÉNUJI V PEPOVI NA STR.
 - SKLÁDÁM SLOVA Z PÍSMEN, KTERÉ UŽ ZNÁM
 - ČTU S POROZUMĚNÍM - PŘIŘADÍM OBRÁZEK KE SLOVU I VĚTĚ A NAOPAK
 - PÍŠU SLOVA I VĚTY VELKÝM TISKACÍM PÍMEM
 - NACVIČUJI PSANÍ ČÍSLIC 0 - 9 A ČÍSEL DO 12
 - POROVNÁVÁM, SČÍTÁM A ODČÍTÁM ČÍSLA DO 12
 - ŘEŠÍM MATEMATICKÉ PYRAMIDY
 - KROKUJI PODLE ŠIPKOVÉHO ZÁPISU
 - DOKÁŽU ZAPSAT PŘÍKLADEM SVÉ KROKOVÁNÍ
 - ŘEŠÍM SLOVNÍ ÚLOHY S ČÍSLY DO 12
 - PEPA DO STR. 88 (ČTENÍ SLOV STR. 78, 88)
 - NAJDU ROZDÍLY MEZI PODZIMEM A ZIMOU
 - CHARAKTERIZUJI ZIMNÍ ROČNÍ OBDOBÍ
(ZIMNÍ SPORTY, NEMOCI A ÚRAZY V ZIMĚ
- JAK SE CHRÁNIT, JAK SE LÉČIT) 
PROSINEC 2023
- ZNÁM PÍSMENKA A UMÍM  S NIMI PRACOVAT
O, S, A, M, E, L, I, U, P, J, T, AU, D, Y, R, N, K - ČTU SLOVA ZE ZNÁMÝCH PÍSMEN - TRÉNUJI V PEPOVI NA STR. 31, 39, 55, 64
 - SKLÁDÁM SLOVA Z PÍSMEN, KTERÉ UŽ UMÍM
 - ČTU VĚTY (OZNAMOVACÍ, TÁZACÍ I ROZKAZOVACÍ)
- POZNÁM ZNAMÉNKA NA KONCI VĚTY - ČTU S POROZUMĚNÍM - PŘIŘADÍM OBRÁZEK KE SLOVU I VĚTĚ A NAOPAK
 - ROZDĚLÍM SLOVA:
- TA, NA KTERÁ SI MOHU UKÁZAT TEN, TA, TO
- TA, KTERÁ NÁM ŘÍKAJÍ, CO NĚKDO DĚLÁ - NACVIČUJI PSANÍ ČÍSLIC 1 -9
 - POROVNÁM ČÍSLA 0 - 10
 - PŘIDÁVÁM I UBÍRÁM PRVKY, ZNÁZORNÍM TO PŘÍKLADY DO 10
 - KROKUJI VPŘED I VZAD PODLE PŘÍKAZU - ŠIPKOVÉHO ZÁPISU
 - POSTAVÍM STAVBU PODLE PLÁNKU - URČÍM POČET PODLAŽÍ
 - CHARAKTERIZUJI ROČNÍ OBDOBÍ - ZIMU
 - VYJMENUJI VŠECH 12 MĚSÍCŮ V KALENDÁŘNÍM I VE ŠKOLNÍM ROCE
 - ZNÁM NĚKTERÉ VÁNOČNÍ TRADICE A DOVEDU O NICH MLUVIT
 
LISTOPAD 2023
- URČÍM PRVNÍ I POSLEDNÍ HLÁSKU VE SLOVĚ
 - ZNÁM PÍSMENKA: O, S, A, M, E, L, I, U, P, J, T,
 - SKLÁDÁM PÍSMENKA = VYTVOŘÍM SLOVO
 - SLOVO DOVEDU "PÍSMENKOVAT" (K-U-B-A,....)
 - ČTU S POROZUMĚNÍM - PŘIŘADÍM SLOVO K OBRÁZKU
 - ČTU VĚTU
 - ROZLOŽÍM ČÍSLO NA 2 ČÁSTI (SČÍTANCE 5 = 3 + 2 5 = 1 + 4)
 - NAPÍŠU ČÍSLICE 1, 2, 3, 4, 5, 6
 - POSTAVÍM STAVBU PODLE PLÁNKU
 - POROVNÁM ČÍSLA, DOKÁŽU POUŽÍT ZNAMÉNKA < = >
 - KROKUJI PODLE ZADÁNÍ (UDĚLEJ 5 KROKŮ DOPŘEDU, ZAČNI TEĎ!)
 - POJMENUJI GEOMETRICKÉ TVARY A HLEDÁM JEJICH VLASTNOSTI
 - POZORUJI PODZIMNÍ PŘÍRODU
 - POZNÁM NĚKTERÉ JEHLIČNATÉ A LISTNATÉ STROMY
 - VÍM, KDY JSEM SE NARODIL
 - VÍM, JAK SE JMENUJÍ ČLENOVÉ MÉ RODINY
 
ŘÍJEN 2023
- ZNÁM SVOU ADRESU, 
VÍM, KDE BYDLÍM - POZORUJI PŘÍRODU, DOKÁŽU POPSAT ZMĚNY V PŘÍRODĚ
 - RODĚLÍM PLODY NA OVOCE A ZELENINU
 - DOKÁŽU SLOŽIT SLOVO Z HLÁSEK, KTERÉ SLYŠÍM
N-O-S = NOS B-R-A-D-A = BRADA - PRACUJI S PÍSMENKY M, A, S, O
 - TRÉNUJI PSANÍ ČÍSLIC 1, 2, 3
 - POZNÁM GEOMETRICKÉ TVARY 
- ČTVEREC, OBDÉLNÍK, TROJÚHELNÍK, KRUH - POSTAVÍM STAVBY Z KRYCHLÍ PODLE PLÁNKU
 - DOKÁŽU OBRÁZKY PŘIDAT NEBO UBRAT PODLE DANÉHO ČÍSLA
"ČLOVĚČE NEZLOB SE" 
ZÁŘÍ 2023
- SEZNAMUJI SE SE SPOLUŽÁKY
SNAŽÍME SE ZAPAMATOVAT SI JMÉNA VŠECH SPOLUŽÁKŮ - VYTVÁŘÍME SI PRAVIDLA TŘÍDY,
KTERÁ BUDEME DODRŽOVAT - ORIENTUJI SE NEJEN VE TŘÍDĚ, ALE I VE ŠKOLE
 - POZNÁM PRVNÍ I POSLEDNÍ HLÁSKU VE SLOVECH
TRÉNUJEME VE SLOVNÍM FOTBALU - POZNÁM PRVNÍ PÍSMENO VE SVÉM JMÉNĚ
 - DOKÁŽU HLÁSKOVAT SVÉ JMÉNO M-A-R-T-I-N-A
 - TŘÍDÍM PRVKY PODLE POČTU
"DOMINO" - DOKÁŽU KROKOVAT PODLE ZADÁNÍ