ŽáciTřídy5. BAktuality

SOVIČKY NA PRAŽSKÉM HRADĚ

Autorka: Týnka AVA Dne 12.10. jsme se se sovičkami vydali na výlet do Prahy. Když jsme přijeli na místo, museli jsme kus jít na Pražský hrad, pak nás zastavila kontrola a my jsme jim museli ukázat batohy, jestli nemáme…

SOVIČKY V TECHMANII V PLZNI

AUTORKA: TERKA HLADÍKOVÁ TECHNOMANIE Se sovičkami jsme si udělali v úterý 27.9. výlet do TECHNOMANIE. Moc jsme se tam těšili, jeli jsme autobusem, seděli jsme po dvojcích a čekali až tam budeme, když jsme dorazili…

JESENICE

HNED 1.ZÁŘÍ, PO SPOLEČNÉM PŘIVÍTÁNÍ ŠKOLY NA HŘIŠTI JSME SE VYDALI NA VLAK, KTERÝ NÁS ODVEZL DO JESENICE.HODINOVÉ ČEKÁNÍ NA PŘÍPOJ V RAKOVNÍKU JSME SI ZPŘÍJEMNILI NÁVŠTĚVOU BOTANICKÉ ZAHRADY.V JESENICI BYLA DRUHÁ…

NOVÝ ŠKOLNÍ ROK 2022/23 NÁM ZAČAL

Tak a je tady před námi poslední rok na prvním stupni.Neleníme a hned vyrážíme do Jesenice, abychom se na sebe rychle po prázdninách naladili.

SLOUP V ČECHÁCH - PÁTEK

A JE TO TADY, BALÍME A PŘIPRAVUJEME SE K ODJEZDU. POSLENÍ ZMRZLINOVÁ SVAČINKA , POSLEDNÍ ODPOČINEK A ZAPSÁNÍ ZÁŽITKŮ DO DENÍČKŮ (TO ABY DOMA MOHLI VŠICHNI VYPRÁVĚT ZÁŽITKY Z CELÉHO TÝDNE), OBÍDEK (PLNĚNÉ BRAMBOROVÉ…

SLOUP V ČECHÁCH - ČTVRTEK

SLUNÍČKO NÁS LÁKÁ VEN HNED OD RANNÍCH HODIN, ALE MY SI DNESKA PŘISPÍME, NEBOŤ MÁME POSUNUTOU SNÍDANI AŽ NA PŮL DEVÁTOU. NO, NĚKTEŘÍ MĚLI PROBLÉM VYLÉZT I VE ČTVRT. TAK RYCHLE DO PŘÍRODY DO  CIKÁNSKÝCH JESKYNÍ, KTERÉ NÁS…

SLOUP V ČECHÁCH - STŘEDA

ZAČÍNÁ NOVÝ DEN A NÁS BUDÍ SLUNÍČKO. TO JE IDEÁLNÍ ČAS VYDAT SE DOPOLEDNE NA VÝLET, NEBOŤ ODPOLEDNE UŽ MAJÍ TEPLOTY STOUPAT. VYZBROJIT SE SVAČINKOU, DOSTATČNÝM PITÍM A HURÁ NA SKALNÍ HRAD.  TAM JSME MUSELI VYŠLAPAT…

SLOUP V ČECHÁCH - ŮTERÝ

TAK DNES VSTÁVÁME DO OPRAVDU CHLADNÉHO RÁNA. JEŠTĚ ŽE MÁME TEPLÉ OBLEČENÍ - HODILA BY SE I ČEPIČKA :-))))).JSME RÁDI, ŽE MŮŽEME JEŠTĚ V TEPLE KLUBOVNY VZÍT DO RUKY SVÉ DENÍČKY A ZAPSAT SI PÁR INFORMACÍ K PŘEDEŠLÉMU DNI…

SLOUP V ČECHÁCH - PONDĚLÍ

JE RÁNO A HNED PRVNÍ DEN MUSÍT "TAHAT" SOVIČKY V PŮL OSMÉ Z POSTELÍ. VČEREJŠÍ DENBYL VYČERPÁVAJÍCÍ A TAK SI SI SOVIČKY DOPŘÁVAJÍ SPÁNEK. SVÍTÍ SLUNÍČKO A TAK HNED PO SNÍDANI JSME VYRAZILI NA OBHLÍDKU OKOLÍ. NEJVÍCE NÁS…

SLOUP V ČECHÁCH - NEDĚLE

TAK JSEM TADY ?, CESTA V POHODĚ. JEDNA ZASTÁVKA NA WC A JINAK JSME TO PERDILI JAKO PENDOLÍNO. PŘI PŘÍJEZDU NÁROČNÉ - VYSTOUPIT DO TOHO ŠÍLENÝHO VEDRA. UBYTOVANÍ JSME V KRÁSNÝCH PATROVÝCH CHALOUPKÁCH S VLASTNÍM WC A…

ELEKTRICKÉ OBVODY

UŽ VÍME ELEKTRICK, CO JE OBVOD ČTVERCE NEBO OBDÉLNÍKA.DNES JSME SE SETKALI S OBVODEM,KTERÝ VEDEKTRICKÝ PROUD.ZKOUŠENÍM A HLEDÁNÍM RŮZNÝCH CEST JSME ZJIŠŤOVALI, JAK TO UDĚLAT, ABY VZNIKL ELEKTRICKÝ OBVOD.NÁPOVĚOU NÁM BYL…

SOVIČKY V IQ LANDII

SOVIČKY SE VYDADALY DO LIBERCE, ABY NAVŠTÍVIILY IQ LANDII. SVĚT PLNÝ VĚDY, TECHNIKY,ZÁHAD A TAJEMNA JE NADCHL HNED OD PRVNÍ MINUTY.SOVIČKY SE VE SKUPINKÁCH VYDALY DO JEDNOTLIVÝCH ČÁSTÍ AREÁLU, KDE ZÍSKÁVALY NOVÉ…

HUSITÉ - autor : Vašek Černý

Byli jsem v knihovně a zajímali jsme se o Husity koukali jsme na video.A bojovali jsme jako křižáci a Husité.Zjistili jsme že Husité bojovali proti Křižákům. Ale křižáci neměli šanci protože Husité měli delší zbraně…

KONÍČKOVÝ DEN - autorka: Nikolka ŠINDELÁŘOVÁ

Třída soviček měla speciální den.Měli prezentovat svůj koníček.Probíhalo to tak že sovička řekla jak se jmenuje jejich koníčeka k tomu říct pár informací a ukázat co se tam dělá nebo jaké nástroje jak používat.Potom…