Květen- poslední týden
Co jsme zvládli v posledním květnovém týdnu?
V matematice jsme psali test na písemné sčítání, odčítání i násobení vícecif. čísel do 1000. Děti rýsovaly nepravidelné 4- úhelníky do čtvercové sítě. U některých zjišťovaly jejich obvod a obsah. Krokovali jsme na číselné ose čelem vzad, což nám bude prospěšné při řešení příkladů se závorkami. Připomněli jsme si dělení se zbytkem. V uč. jsme pracovali do str. 92 a v PS do str. 33. V Matematických minutovkách si děti mohou pracovat samostatně až do str. 24. Na umimeto. org mají zadané zjišťování obvodu a obsahu na mřížce.
V Českém jazyce a komunikaci jsme společně hledali v textech příslovce a předložky. Také jsme pokračovali v tématu zdravý životní styl a děti psaly dopis svému tělu. Dále děti samostatně doplňovaly i/y po obojetných souhláskách a prováděly kontrolu pomocí zpětné vazby. Pracovali jsme do str. 47. Ve žlutých sešitech si mohou samostatně pracovat až do str. 46. V sešitě HADU jsme četli příběh o zmiji, se kterým budeme ještě pracovat. Na www.umímeto.org mají děti zadané doplňování i/y po P a S.
V Anglickém jazyce jsme pracovali se slovy o denních činnostech a připojovali text k obrázkům. Na umimeto.org mají děti zadaná slovíčka na poslech a pexeso – zvířata na farmě.
Odkazy na aplikaci Umíme.to mají děti také na učebně GC.
V pátek jsme si připravili zeleninový salát, ovoce a rybičky, které děti dostaly v rámci projektu Ovoce do škol.
Děti mají za úkol najít v aktualitách z uplynulého týdne ukryté heslo - slovo, které do textu nepatří.
V rámci tělocviku jsme zkoušeli volejbalové údery. Od příštího týden budeme tři středy za sebou chodit na plavecké lekce. Ti, kteří plavecké lekce nevyužijí, budou cvičit venku v okolí Pilařského rybníku.
V pondělí nás čeká během TH a prvních dvou vyuč. hodin Filmový a pyžamový den.