ŽáciTřídy2. BAktuality

SOVIČKY SI VYZKOUŠELY DRUMBENY

TAK, TO JSME JEŠTĚ NEZAŽILI - KAŽDÝ DOSTÁVÁME SVŮJ BUBEN - DRUMBEN, KTERÝ VYUŽÍVÁME JAKO SEDÁTKO A PO PRVOTNÍM SEZNÁMENÍ SE ZDEŇKEM ROLLEREM SE NOŘÍME DO RYTMŮ A ZE SEDÁTEK MÁME KAŽDÝ SVŮJ HUDEBNÍ NÁSTROJ. HRAJEME SI NA OZVĚNU, OPAKUJEME RYTUS SVŮJ…

SPOLEČNÉ TVOŘENÍ

ADVENTNÍ VÁNOČNÍ ČAS SE BLÍŽÍ A PROTOŽE JSME JSME TŘÍDA TVOŘIVÝCH SOVIČEK, PŘIVEDLI JSME SI ODPOLEEDNE DO TŘÍDY RODIČE, SOUROZENCE, BABIČKY A DOKONCE DĚDEČKY.  S VÁNOČNÍMI MELODIEMI, KÁVOU A SLADKÝMI DOBROTAMI JSME BYLI PŘIPRAVENI NA DNEŠNÍ…

SV.MARTIN NA BÍLÉM KONI

JE JEDENÁCTÝ LISTOPAD A MY KOUKÁME NA OBLOHU, JESTLI JE TO SNÍH NEBO JEN MLHA. MARTIN DNES NEPŘIJEL NA BÍLÉM KONI, ALE UŽ NÁM HLÁSÍ, ŽE ZIMA JE TADY. VZPOMNĚLI JSME SI NA LOŇSKÝ ROK, KDY JSME PEKLI SVATOMARTINSKÉ ROHLÍČKY A ZAČALI SE NÁM SBÍHAT…

JAK TO BYLO TENKRÁT?

DNES JSME SE POSUNULI V ČASE A DOSTALI SE DO DOBY, KTEROU SI NEPAMATUJÍ ANI NĚKTEŘÍ RODIČE - DOBA PŘED SAMETOVOU REVOLUCÍ. VE ŠKOLE NÁM DRNČÍ ZVONEK A PŘPOMÍNÁ ZAČÁTEK I KONEC HODINY. LAVICE MÁME NASKLÁDANÉ DO TŘÍ ŘAD, V NICH SEDÍME S RUKAMA ZA ZÁDY…

SOVIČKY S JEHLOU V RUCE

TO, ŽE UMÍME ZVOLIT SPRÁVNÉ BARVY, KTERÉ NÁM PŘENESOU BAREVNÝ PODZIM NA PAPÍR, TO VÍME. TENTOKRÁT JSME SE POSUNULI JEŠTĚ O KOUSEK DÁL A NA BEREVNÉM LISTÍ NEBO PODZIMNÍM POLI JSME S POMOCÍ JEHLY A BAVLNKY DOPLNILI VÝŠIVKOU. NA POLI TO MOHLY BÝT STOPY…

SOVIČKY V CENTRECH

SOVIČKY SI OBLÍBILY PRÁCI V CENTRECH AKTIVIT. CO TO VLASTNĚ CENTRA JSOU? POKUD SE VÁM JEŠTĚ NEPOCHLUBILY VAŠE DĚTI, TAK ČTĚTE :-))))) CENTRA MÁME PROZATÍM 4, POZDĚJI JICH BUDE 5 ( ČTENÍ A PSANÍ, MATEMATIKA, OBJEVY A TVOŘENÍ). DĚTI SE RÁNO ZAPÍŠÍ, VE…

SOVIČKY NA GYMNASTICE

PO DOBU ČTYŘ TÝDNŮ JSME OPĚT DOCHÁZELI DO GYMNASTICKÉHO SÁLU NA KOLDUMU, KDE JSME SE SETKÁVALI S TRENÉRKOU RADKOU HOCHELOVOU. VŽDY DVĚ HODINY JSME JSME TRÉNOVALI SVÁ TĚLA. ZDOKONALOVALI JSME KOORDINACI A LEHCE POSILOVALI, TO VŠE PROTO, ABYCHOM SI…

SOVIČKY BEZPEČNĚ NA SILNICI

SOVIČKY SI OPĚT OVĚŘILY, ZDA SE DOKÁŽÍ BEZPEČNĚ POHYBOVAT NA KOMUNIKACI A DODRŽOVAT PŘI TOM PRAVIDLA SILNIČNÍHO PROVOZU. OPATRNOSTI A PŘIPOMÍNÁNÍ NENÍ NIKDY DOST. ZÁBAVNÉ TAKÉ BYLO POZOROVAT ŘIDIČE, KTEŘÍ KDYŽ ZPOZOROVALI "BANDU" ŽLUTÝCH VEST,…

GYMNASTIKA PRO SOVIČKY

2.B - úterý - 1.10., 8.10., 15.10., 22.10., 5.11.2019 - čas: 8:00 - 9:10 hod.

PRÁCE SE DŘEVEM

NA NOVÉ VSI JSME NAVŠTÍVILI MUZEUM DŘEVĚNÝCH HRAČEK. SOVIČKY NEJVÍCE ZAUJALA DÍLNIČKA, KDE Z DŘEVĚNÝCH ODŘEZKŮ A ZA POMOCI NEUVĚŘITELNÉ FANTAZIE VYTVÁŘELI ORIGINÁLNÍ DÍLKA. NESTAČIL NÁM ČAS K DOKONČENÍ, A TAK JSME SI JE VE TŘÍDĚ DOKONČILI - SKVĚLÝ…

NOVÁ VES V HORÁCH - DEN 3.

SOVIČKY SI TROCHU PŘISPALY, NEBOŤ SE VEČER ZDRŽELY NA NOČNÍ HŘE, KDE MUSELY VYHLEDAT, SLOŽIT A ROZLUŠTIT VE SKUPINĚ ČÁSTI TAJENKY. PO SKVĚLÉ SNÍDANI A ZÁPISU DO DENÍČKU SE SOVIČKY ROZPRCHLY SE SPORTOVNÍM NÁČINÍM PO HŘIŠTI. KONEČNĚ TROCHU SPORTU.…

NOVÁ VES V HORÁCH - DEN 2.

JE RÁNO A SOVIČKY SE PROBOUZÍ DO SLUNÍČKOVÉHO RÁNA. HNED PO SKVĚLÉ SNÍDANI JSME VYRAZILI K NĚMECKÝM HRANICÍM NA NÁVŠTĚVU MUZEA DEVĚNÝCH HRAČEK. JELIKOŽ JSME "TVOŘILKY", TAK JSME SE HNED DALI DO PRÁCE  Z DŘEVĚNÉHO MATERIÁLU A SE ZAPOJENÍM FANTAZIE…

NOVÁ VES V HORÁCH - DEN 1 - POKRAČOVÁNÍ

VEČERNÍ PROGRAM BYL VELMI PESTRÝ. S  KRISTÝNOU JSEM OSLAVILI NAROZENIINY A PAK JSME SE SPOLEČNĚ VLNILI V RYTMU HUDBY NA DISKOTÉCE. JO, JO,UŽ TO NEJSOU PRVŇÁČCI   - HOLKY S HOLKAMA,KLUCI S KLUKAMA,ALE ZAČÍNÁME SE ZAJÍMAT O DRUHÉ POHLAVÍ A TANEC S…

NOVÁ VES V HORÁCH - DEN 1.

MILÍ RODIČE,JSME NA MÍSTĚ A VŠICHNI V POŘÁDKU. CESTA AUTOBUSEM DO HOR ZATÁČKAMI BYLA ZÁŽITEK ALE ZVLÁDLI JSME JI VŠICHNI V POHODĚ. JSME UBYTOVANÍ, VENKU SVÍTÍ SLUNÍČKO A TAK SE CHYSTÁME NA PRŮZKUM OKOLÍ. ZATÍM NASHLE, VEČER SE JEŠTĚ OZVEME. VAŠE…

SOVIČKY SE PO PRÁZDNINÁCH VRACÍ DO ŠKOLY

PRÁZDNINY JSOU ZA NÁMI A NÁS ČEKÁ V PONDĚLÍ ČEKÁ SETKÁNÍ PO PRÁZDNINÁCH. JAK TO BUDE VYPYDAT PRVNÍ TÝDEN VE ŠKOLE? PONDĚLÍ  2.9.     8 hod. - slavnostní zahájení nového školního roku na hřišti                                          (v případě…

BRANDOV IV.

TAK :-))))) A JE TO TADY - POSLEDNÍ DEN, KTERÝ BUDEME SPOLEČNĚ TRÁVIT NA BRANDOVĚ. RÁNO TO SICE NA OBLOVE VYPADÁ JAKO 1.DUBNA, NEBOŤ SI Z NÁS POČASÍ OPRAVDU DĚLÁ LEGRACI : SLUNCE - DÉŠŤ - SLUNCE - DÉŠŤ. NAKONEC JSME SE ROZHODLI JAKO TO POČASÍ A…

BRANDOV III.

DNEŠNÍ RÁNO BYLO ÚÚÚÚÚÚÚÚÚŽASNÉ, NEBOŤ PRVNÍ SOVIČKY ZAČALY OTEVÍRAT OČKA AŽ V 7:36 :-))))))))). PO OPĚT SKVOSTNÉ SNÍDANI, KDY JSME NEVĚDĚLI KAM S OČIMA, NATOŽ ABYCHOM SI VYBRALI ZE SPOUSTY DOBROT JSME SI SEDLI K DENÍČKU, KDE SI DĚTI ZAPISUJÍ A…

BRANDOV II. - 2.část

PO PŘÍJEMNÉM RANNÍM OSVĚŽENÍ A SKVĚLÉ SNÍDANI - FORMOU ŠVÉDSKÝCH STOLŮ - JSME SE VYDALI NA FOTBALOVÉ HŘIŠTĚ, KDE SE KONEČNĚ MOHLI VŠICHNI ŘÁDNĚ VYSPORTOVAT. ZAJÍMAVOSTÍ BYLO PLETENÍ COPÁNKŮ VE TŘECH LIDECH, KDE SE PROJEVILA SEHRANOST TÝMU A…

BRANDOV II. 1. část

BOUŘKU JSME PŘESTÁLI, VŠICHNI V POHODĚ USNULI. RÁNO JSME SI VYRAZILI OSVĚŽIT NOŽKY V MOKRÉ TRÁVĚ - ÚÚÚÚÚÚÚÚÚŽASNÉ.