PROCVIČUJEME SI
PROCVIČUJEME NA TABLETU, TELEFONU I POČÍTAČI:
- WWW.RYSAVA.WEBSNADNO.CZ
- WWW. MATIKA.IN
- WWW.MATEMATIKA.HROU.CZ
- WWW.GRAMAR.IN
- WWW.ZLATKA.IN
- https://www.umimecesky.cz/
- https://khanovaskola.cz/
- https://skolakov.eu/
- www.skolasnadhledem.cz
- https://www.umimematiku.cz/
- https://www.umimefakta.cz/
- http://www.chmelkova.cz/
- WORDWALL
PROSINEC 2020
- ČJ - DOPLÍM y, ý/i, í PO Z, B, L
- ČTU S POROZUMĚNÍM - VYSVĚTLÍM VÝZNAMY SLOV VYJMENOVANÝCH
- POZNÁM KOŘEN, NAJDU SLOVA PŘÍBUZNÁ
- URČÍM SLOVNÍ DRUHY
- U PODSTATNÝCH JMEN URČÍM PÁD, ČÍSLO A ROD
- U SLOVES URČÍM OSOBU, ČÍSLO A ČAS - M - PÍSEMNĚ SČÍTÁM A ODČÍTÁM I TROJCIFERNÁ ČÍSLA
- ŘEŠÍM PŘÍKLADY SE ZÁVORKAMI
- ORIENTUJI SE VE ČTVERCOVÉ SÍTI
- NAPÍŠU CESTU VE ČTVERCOVÉ SÍTI POMOCÍ ŠIPEK
- NARÝSUJI - PŘÍMKU, ÚSEČKU, KOLMICE, LIBOVOLNÝ ▲
- URČÍM OBVOD A OBSAH ÚTVARŮ VE ČTVERCOVÉ SÍTI - PRV - PRACUJI S PENĚZI - FINANČNÍ GRAMOTNOST
- VYSVĚTLÍ FUNKCI REKLAMY (POZITIVNÍ I NEGATIVNÍ)
LISTOPAD 2020
- ČJ - VYHLEDÁM SLOVA PŘÍBUZNÁ - SLOVA SE STEJNÝM KOŘENEM
- VYHLEDÁM PODSTATNÁ JMÉNA - URČÍM U NICH ROD, ČÍSLO A PÁD
- VYJMENOVANÁ SLOVA PO B
- ROZDÍLY MEZI SLOVY BÝT x BÍT
- NAPÍŠI VELKÁ PÍSMENA NA ZAČÁTKU VĚTY A U VLASTNÍCH JMEN
- POZNÁM VŠECHNY SLOVNÍ DRUHY - M - PÍSEMNĚ SČÍTÁM, ODČÍTÁM I S PŘECHODEM PŘES DESÍTKU
- NÁSOBÍM PÍSEMNĚ S POMOCÍ TABULKY INDICKÉHO NÁSOBENÍ
- VYŘEŠÍM NÁSOBILKOVÉ ČTVERCE SE STŘEDOVÝM SOUČTEM
- PRACUJI V RŮZNÝCH PROSTŘEDÍCJ - AUTOBUS, PAVUČINY, CYKLOTRASY
- ŘEŠÍM SLOVNÍ ÚLOHY
- ORIENTUJI SE NA ČÍSELNÉ OSE 0 - 1 000
- PŘEČTU A POROVNÁM TROJCIFERNÁ ČÍSLA - PRV - ZAKRESLÍM STAVBU NEKVETOUCÍCH ROSTLIN - HUB
- ROZLIŠÍM PŘÍRODNÍ A UMĚLÉ PRVKY V OKOLNÍ KRAJINĚ
- ROZLIŠÍM ROZDÍLY MEZI JEDINCI
- SPOLUPRACUJI PŘI ŘEŠENÍ PROBLÉMU
ŘÍJEN 2020
- ČJ - VYHLEDÁM V TEXTU PODSTATNÁ, PŘÍDAVNÁ JMÉNA, SLOVESA, PŘEDLOŽKY
- PODLE POČTU SLOVES URČÍM, ZDA JDE O VĚTU JEDNODUCHOU NEBO SOUVĚTÍ
- VYHLEDÁM SLOVA PŘÍBUZNÁ, SLOVA SE STEJNÝM "KOŘENEM"
( -LES-......LESNÍK, ZÁLESÁK, LESNÍK.....)
- DOKÁŽU VYSVĚTLIT VÝZNAMY VYJMENOVANÝCH SLOV PO -Z- - M - SČÍTÁM POD SEBOU I S PŘECHODEM PŘES DESÍTKU ( 52 + 38, 46 + 25,...)
- PŘEŠTU A POROVNÁM ČÍSLA 0 - 1 000
- NÁSOBÍM (23 . 4, 15 . 9,...) POMOCÍ "INDICKÉHO NÁSOBENÍ"
- URČÍM OBVOD A OBSAH ČTVERCE, OBDÉLNÍKA
- NARÝSUJI ÚSEČKU DANÉ DÉLKY - PRV - UVEDU PŘÍKLADY ŽIVÉ A NEŽIVÉ PŘÍRODY
- ZAKRESLÍM STAVBU NEKVETOUCÍCH ROSTLIN (HOUBY)
ZÁŘÍ 2020
- NOVÉ INFORMACE
ČJ - POZNÁM PŘÍDAVNÁ JMÉNA
M - SČÍTÁM ČÍSLA POD SEBOU - (25 + 34) BEZ PŘECHODU DESÍTEK
PRV - VYHLEDÁM INFORMACE O MĚSTĚ, VE KTERÉM ŽIJI
- ORIENTUJI SE NA PLÁNKU MĚSTA
- OVĚŘUJEME SI ZNALOSTI ZE 2. TŘÍDY
- ČJ - SPRÁVNĚ NAPÍŠI SLOVA S TVRDÝMI A MĚKKÝMI SLABIKY
- DOPLNÍM VHODNOU PÁROVOU SOUHLÁSKU (d - t, v -f, h -ch,....)
DO SLOV A ODŮVODNÍM
- URČÍM DRUHY VĚT (O -T -P -R) A DOPLNÍM VHODNÉ ZNAMÉNKO NA KONCI VĚTY
- DOPLNÍM DO SLOV ú - u - ů
- NAPÍŠI SPRÁVNĚ SLOVA SE SLABIKAMI BĚ - PĚ - VĚ - MĚ - DĚ - TĚ - NĚ
- POZNÁM NĚKTERÉ SLOVNÍ DRUHY (PODSTATNÁ JMÉNA, SLOVESA, PŘEDLOŽKY, SPOJKY)
- PŘEPÍŠI GRAMATICKY SPRÁVNĚ SLOVA I VĚTY
- ČTU S POROZUMĚNÍM, VYHLEDÁM INFORMACE Z TEXTU - M - POČÍTÁM RYCHLE A BEZ CHYB DO 20
- SČÍTÁM A ODČÍTÁM DO 100
- NÁSOBÍM A DĚLÍM
- ORIENTUJI SE V MATEMATICKÝCH PROSTŘEDÍCH
(AUTOBUS, PAVUČINA, NÁSOBILKOVÝ ČTVEREC, PARKETY,....)
- ŘEŠÍM SLOVNÍ ÚLOHY S VYUŽITÍM + - . :
- NARÝSUJI PŘÍMKU, ÚSEČKU DAMÉ DĚLKY
- ZNÁM JEDNOTKY DÉLKY (mm, cm, dm, m, km)
- DOKÁŽU MĚŘIT PŘEDMĚTY V CENTIMETRECHU - PRV - ZNÁM SVOU ADRESU A DATUM NAROZENÍ
- VYJMENUJI MĚSÍCE V KALENDÁŘNÍM I ŠKOLNÍM ROCE, PŘIŘADÍM MĚSÍCI ČÍSLO
- PRACUJI S INFORMACEMI O ZVÍŘATECH, DOKÁŽU JE TŘÍDIT PODLE DANÝCH KRITÉRIÍ
- PRACUJI S INFORMACEMI O LIDSKÉM TĚLE
ČERVEN 2020
- PROCVIČUJI SI UČIVO 2. ROČNÍKU
- ČTU SI KAŽDÝ DEN
- POČÍTÁM ZPAMĚTI DO 100
KVĚTEN 2020
- PROCVIČUJI SI UČIVO 2. ROČNÍKU
- ČTU SI KAŽDÝ DEN
- POČÍTÁM ZPAMĚTI DO 100
DUBEN 2020
- PRAVIDELNĚ SI ČTU
- PRACUJI S TEXTKY, VYHLEDÁM ODPOVĚDI NA OTÁZKY V TEXTU
- VYTVOŘÍM ČTENÁŘSKÝ LIST O PŘEČTENÉ KNIZE
- POZNÁM V TEXTU NĚKTERÉ SLOVNÍ DRUHY - PODSTATNÁ JMÉNA, SLOVESA, PŘEDLOŽKY, SPOJKY
- NAPÍŠU SLOVA A VĚTY PODLE DIKTÁTU
- SČÍTÁM A ODČÍTÁM DO 100
- NÁSOBÍM A DĚLÍM
- ŘEŠÍM SLOVNÍ ÚLOHY NA + - . : (VYTVOŘÍM SÁM(A) SLOVNÍ ÚLOHU)
- ŘEŠÍM SLOVNÍ ÚLOHY S VÝRAZY o více, o méně
- PRACUJI S MAPOU ČR - VYHLEDÁM V NÍ INFORMACE
- VYTVOŘÍM OTÁZKY O ČR NAD MAPOU ČR
- CHARAKTERIZUJE JARNÍ PŘÍRODU A JEJÍ PROMĚNY
- POJMENUJE KVĚTINY TYPICKÉ PRO JARNÍ OBDOBÍ
- POJMENUJE ČÁSTI ROSTLIN
BŘEZEN 2020
- DOPLNÍM NEÚPLNÉ SLOVO (MĚKKÉ, TVRDÉ SOUHLÁSKY, PÁROVÉ SOUHLÁSKY)
- PŘEPÍŠU VĚTY A POZORNĚ SI ZKONTROLUJI VŠE, CO NAPÍŠU
- PŘEČTU PLYNULE TEXT A NAJDU V NĚM ODPOVĚDI NA OTÁZKY
- SČÍTÁM A ODČÍTÁM RYCHLE ZPAMĚTI DO 20
- SČÍTÁM A ODČÍTÁM DO 90
- NÁSOBÍM 2,3,4 5,6,7
- KDYŽ DOKÁŽU NÁSOBIT, DOKÁŽU I DĚLIT (3 . 5 = 15 15 : 5 = 3)
- ZMĚŘÍM ÚSEČKY V CM
- NARÝSUJU PŘÍMKY I ÚSEČKY
- ORIENTUJI SE V LIDSKÉM TĚLE (části těla, orgány)
ÚNOR 2020
- NAPÍŠU GRAMATICKY SPRÁVNĚ SLOVA S MĚKKÝMI A TVRDÝMI SLABIKAMI
- DOPLNÍM SPRÁVNOU SOUHLÁSKU (PÁROVÉ SOUHLÁSKY - MRKE_ v-f)
- NAPÍŠU VĚTY GRAMATICKY SPRÁVNĚ
- SČÍTÁM A ODČÍTÁM DO 90
- NÁSOBÍM A DĚLÍM 2,3,4,5
- NARÝSUJI PŘÍMKU I ÚSEČKU
- ZMĚŘÍM DÉLKU ÚSEČKY V CENTIMETRECH
- POJMENUJE ČÁSTI LIDSKÉHO TĚLA, VYSVĚTLÍ FUNKCI NĚKTERÝCH ORGÁNŮ V TĚLE
- ROZLIŠÍM A POJMENUJI OVOCE I ZELENINU
LEDEN 2020
- DOPLNÍM i PO MĚKKÝCH SOUHLÁSKÁCH A y PO TVRDÝCH SOUHLÁSKÁCH
- ČTU S POROZUMĚNÍM A ODPOVĚDI NA OTÁZKU NAJDU V TEXTU
- VYPLNÍM ČTENÁŘSKÝ LIST O PŘEČTENÉ KNIZE
- POZORNĚ SI PO SOBĚ KONTROLUJI VŠE, CO NAPÍŠU
- SČÍTÁM A ODČÍTÁM DO 80
- POROVNÁM (< = >) ČÍSLA DO 100 A UKÁŽU JE NA ČÍSELNÉ OSE
- NÁSOBÍM 2, 3, 5, 6
- DĚLÍM 2, 5
- OBJEVUJI NOVÉ PROSTŘEDÍ - NÁSOBILKOVÝ ČTVEREC
- POZNÁM A POPÍŠU ŽIVOČICHY DOMÁCÍ I VOLNĚ ŽIJÍCÍ (ZVÍŘECÍ RODINY)
PROSINEC 2019
- NAPÍŠU VĚTU GRAMATICKY SPRÁVNĚ (O-T-P-R)
- VYMYSLÍM SLOVO NADŘAZENÉ K DANÝM SLOVŮM
- DOPLNÍM SLOVA SOUŘADNÁ KE SLOVŮM PODŘAZENÝM
- TRÉNUJI SPRÁVNÉ TVARY PSACÍCH PÍSMEN (COMENIA)
- SČÍTÁM A ODČÍTÁM DO 50
- VYŘEŠÍM PŘÍKLADY NA NÁSOBENÍ (NÁSOBILKA 2, 3, 5)
- ŘEŠÍM SLOVNÍ ÚLOHY (ČTU S POROZUMĚNÍM)
- PRACUJI S PRAVÍTKEM - MĚŘÍM ÚSEČKY V CENTIMETRECH
LISTOPAD 2019
- KAŽDÝ DEN SI ČTU A V PÁTEK PŘINESU KNIHU DO TŘÍDY
- ŘADÍM SLOVA PODLE ABECEDY, I KDYŽ MAJÍ PRVNÍ PÍSMENKO STEJNÉ
- DOPLNÍM DO SLOV - Ú, U, Ů - WWW.GRAMAR.IN
- PŘEPISUJI SLOVA I VĚTY Z TISKACÍ DO PSACÍ PODOBY - DODRŽUJI SPRÁVNÉ TVARY PÍSMEN
- NAPÍŠU PSACE SLOVA I VĚTY PODLE DIKTÁTU
- ROZLIŠÍM VĚTY PODLE POSTOJE MLUVČÍHO (OZNAMOVACÍ, TÁZACÍ, ROZKAZOVACÍ, PŘACÍ)
- SČÍTÁM A ODČÍTÁM DO 40
- PRACUJI V RŮZNÝCH PROSTŘEDÍCH (AUTOBUS, PAVUČINY, ZVÍŘÁTKA DĚDY LESONĚ) - WWW. MATIKA.IN
- URČÍM VLASTNOSTI GEOMETRICKÝCH TVARŮ I TĚLES
- SEZNAMUJI SE S NÁSOBENÍM
ŘÍJEN 2019
- SEŘADÍM SLOVA PODLE ABECEDY
- ROZLIŠÍM DRUHY VĚT (OZNAMOVACÍ, TÁZACÍ, ROZKAZOVACÍ A PŘACÍ), DOKÁŽU JE I VYMYSLET
- NAPÍŠU VĚTY GRAMATICKZ SPRÁVNĚ (VELKÉ PÍSMENO NA ZAČÁTKU, ZNAMÉNKO NA KONCI)
- ROZDĚLÍM SLOVA NA SLABIKY, VYUŽIJI SLABIKY PŘI ROZDĚLOVÁNÍ SLOV NA KONCI ŘÁDKU
- ČTU S POROZUMĚNÍM - DOKÁŽU VYHLEDAT INFORMACE V TEXTU
- SČÍTÁM A ODČÍTÁM ZPAMĚTI DO 20
- ZAČÍNÁM POČÍTAT DO 30 S OVĚŘENÍM NA KROKOVACÍM PÁSU
- ČÍSLA DO 30 POROVNÁM I ROZLOŽÍM
- PRACUJI V PROSTŘEDÍ ZVÍŘÁTEK DĚDY LESONĚ
ZÁŘÍ 2019
- HLEDÁME, CO JSME ZAPOMNĚLI PŘES PRÁZDNINY
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ČERVEN 2019
- OVĚŘUJEME SI SVÉ ZNALOSTI, KTERÉ JSME ZÍSKALI V PRŮBĚHU 1.TŘÍDY
KVĚTEN 2019
- STÁLE SI ČTU KAŽDÝ DEN
- VÍM, O ČEM JSEM ČETL(A), UMÍM TO VYPRÁVĚT VE ŠKOLE I DOMA RODIČŮM
- VYMYSLÍM VLASTNÍ VĚTY, NAPÍŠU JE VELKÝM TISKACÍM I MALÝM PSACÍM PÍSMEM (Comenia)
- NAPÍŠU VĚTU S VELKÝM PÍSMENEM NA ZAČÁTKU A SPRÁVNÝM ZNAMÉNKEM NA KONCI
- NAPÍŠU SPRÁVNĚ JMÉNA S VELKÝM PÍSMENEM NA ZAČÁTKU
- TRÉNUJI KAŽDÝ DEN SČÍTÁNÍ A ODČÍTÁNÍ DO 10, ABYCH NEMUSEL(A) POUŽÍVAT PRSTÍKY
- SČÍTÁM A ODČÍTÁM DO 20 ZPAMĚTI NEBO S POMOCÍ KROKOVACÍHO PÁSU
- ŘEŠÍM ÚLOHY V PROSTŘEDÍCH - AUTOBUS, HADI, NEZBEDNÍCI, PARKETY
- ORIENTUJI SE NA ČÍSELNÉ OSE 0 - 20, NAJDU ČÍSLA PŘED, HNED PŘED, ZA, HNED ZA
- PŘEČTU "CELÉ HODINY" NA CIFERNÍKU, UMÍM NASTAVIT SPRÁVNĚ HODINY
- ORIENTUJI SE V POVOLÁNÍ
DUBEN 2019
- VYBERU SI (POKUD JEŠTĚ NEMÁM) SVOU KNIHU, KTEROU DOMA S POMOCÍ RODIČŮ ČTU
- KDYŽ NĚCO PŘEČTU, VYPRÁVÍM O TOM DRUHÉMU - O ČEM TO BYLO, BDO V KNIZE VYSTUPUJE (HLAVNÍ HRDINOVÉ), CO SE STALO HRDINOVI, ...
- VYHLEDÁM ODPOVĚDI NA OTÁZKY V ETEXTU
- PÍŠU MALÝM PÍSMEM - COMENIA SCRIPT
- SČÍTÁMA ODČÍTÁM DO 10 BEZ POMOCÍ PRSTÍKŮ
- POČÍTÁM DO 20 S POMOCÍ KROKOVACÍHO PÁSU
- VYJMENUJI MĚSÍCE V ROCE A DNY V TÝDNU
- VYTVOŘÍM NA HODINÁCH - CELÉ HODINY ( DVĚ HODINY, ...), UMÍM TAKÉ CELÉ HODINY PŘEČÍST
BŘEZEN 2019
- ČTU KAŽDÝ DEN PRO RADOST, NE PROTO, ŽE TO ŘEKLA MARTINA (PROSÍM O PODPORU RODIČŮ)
- VÍM CO ČTU = ČTENÍ S POROZUMĚNÍM
- PO PŘEČTENÍ TEXTU UMÍM VYPRÁVĚT, CO JSEM ČETL(A)
- PO PŘEČTENÍ ODPOVÍM NA OTÁZKY, ODPOVĚĎ VYHLEDÁM V TEXTU - ZAČÍNÁM PSÁT MALÝMI PÍSMENKY (COMENIA SCRIPT)
- STÁLE PROCVIČUJI ČTENÍ "DVOJČAT" - DI, TI, NI, DĚ, TĚ, NĚ
- POČÍTÁM DO 10 POKUD MOŽNO BEZ POUŽÍVÁNÍ PRSTÍKŮ - TRÉNUJI PAMĚTNÉ A ČÍM DÁL RYCHLEJŠÍ POČÍTÁNÍ
- S POMOCÍ KROKOVACÍHO PÁSU SČÍTÁM A ODČÍTÁM DO 17 ( BEZ PŘECHODU DESÍTKY 9 + 8, 12 - 5, .....
- ORIENTUJI SE V MATEMATICKÝCH PROSTŘEDÍCH "HADI" A "AUTOBUS"
- ORIENTUJI SE V ŘÁDCÍCH A SLOUPCÍCH, ZAPÍŠU INFORMACE DO TABULKY
ÚNOR 2019
- ČTU KAŽDÝ DEN PRO RADOST, NE PROTO, ŽE TO ŘEKLA MARTINA (PROSÍM O PODPORU RODIČŮ)
- ČTU SLOVA I KRÁTKÉ VĚTY NAPSANÉ MALÝMI TISKACÍMI PÍSMENKY
- PRACUJI S TEXTEM - TEXT SI PŘEČTU A VYHLEDÁM V NĚM ODPOVĚDI NA OTÁZKY
- TVOŘÍM SI SVŮJ PRVNÍ LAPBOOK - "KNIHA",, KTERÁ JE VĚNOVANÁ JEDNOMU TÉMATU (TÉME SI VYBRALA KAŽDÁ SOVIČKA DLE SVÉHO ZÁJMU), DRUHÝ LAPBOOK TVOŘÍME ZATÍM SPOLEČNĚ NA TÉMA "ČLOVĚK"
- SČÍTÁM A ODČÍTÁM DO 10 A ZVYŠUJI RYCHLOST PŘI VÝPOČTU
- ZAČÍNÁME POČÍTAT S POMOCÍ DO 15
- ORIENTUJI SE V NOVÝCH PROSTŘEDÍCH - AUTOBUS A HADI
LEDEN 2019
- ČTU SLOVA S "DVOJČATY" DI, TI, NI, DĚ, TĚ, NĚ
- ČTU KRÁTKÉ VĚTY, VÍM, JAK VĚTA KONČÍ
- PŘI ČTENÍ SI ČTU PÍSMENKA JEN POTICHU PRO SEBE A NAHLAS PŘEČTU CELÉ SLOVO
- SLOVA, VĚTY VYMYSLÍM I NAPÍŠU TISKACÍM PÍSMEM
- POZNÁM VŠECHNY ČÍSLICE A UMÍM JE I NAPSAT
- KROKUJI A UMÍM ZAPSAT JAKO PŘÍKLAD
- ZNÁM DATUM SVÉHO NAROZENÍ I SVOU ADRESU
PROSINEC 2018
- ČTU PÍSMENKA A SPOJUJI JE VE SLOVA
- ČTU S POROZUMĚNÍM - PŘIŘADÍM SLOVO K OBRÁZKU
- SKLÁDÁM SLOVA VE VĚTY
- ODPOVÍM NA OTÁZKU, ODPOVĚĎ VYHLEDÁM V TEXTU
- POČÍTÁM DO 10
- PŘIŘADÍM ČÍSLICI K POČTU PRVKŮ
- PÍŠU ČÍSLICE 1- 9
- SESTAVÍM PŘÍKLAD NA + (PŘIDÁM) - (ODEBERU)
- VYJMENUJI DNY V TÝDNU A MĚSÍCE V ROCE
LISTOPAD 2018
- POZNÁM VŠECHNA PÍSMENA, KTERÁ SE VE ŠKOLE UČÍME
- DOKÁŽU ROZDĚLIT SLOVO NA HLÁSKY B-A-B-I-Č-K-A
- PROCVIČUJE SI ČTENÍ SLOV A VĚT KAŽDÝ DEN
- HRAJE SLOVNÍ KOPANOU S RODIČI ČI SOUROZENCI
- KROKUJE PODLE POKYNŮ
- DOKÁŽE ZADAT POKYN PRO KROKOVÁNÍ SPOLUŽÁKOVI
- POSTAVÍ STAVBU Z KRYCHLÍ PODLE PLÁNKU
- POROVNÁVÁ POČTY PRVKŮ ČÍSLA
ŘÍJEN 2018
- SLYŠÍM POSLEDNÍ HLÁSKU VE SLOVĚ? POKUD NE, PAK NACVIČUJI S RODIČI
- POZNÁM PÍSMENA - A, E, I, O, U, T, P, J, B,
- PŘIŘADÍM PŘEČTENÉ SLOVO K OBRÁZKU
- "MARŤÁNKUJI" SLOVA SE 4 PÍSMENY V-O-D-A, ...
- ZNÁM SVOU ADRESU
- ZNÁM SVÉ DATUM NAROZENÍ
ZÁŘÍ 2018
- UMÍME SI ZAVÁZAT TKANIČKY
- SLYŠÍM PRVNÍ HLÁSKU VE SLOVĚ? POKUD NE, PAK NACVIČUJI S RODIČI
- POZNÁM LEVOU A PRAVOU STRANU
- PROCVIČUJI SI VÝRAZY: NAHOŘE, DOLE, PŘED, ZA, HNED PŘED, HNED ZA
- POZNÁM PÍSMENA - A, E, I, O, U, T
- "MARŤÁNKUJI" - DOSPĚLÝ MI ŘEKNE PÍSMENA P-E-S A JÁ SLOŽÍM SLOVO - PES